پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴

با آغاز فعالیت در برج میلاد

«داروغه زاده»؛ دوباره رئیس کاخ جشنواره فیلم فجر شد

ابراهیم داروغه زاده

سینماپرس: بنا بر شنیده ها، ابراهیم زاده داروغه زاده با حکم علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر دوباره رئیس کاخ جشنواره در برج میلاد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، گفته می‌شود  دکتر ابراهیم داروغه زاده معاون سابق فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی همچون سال گذشته ریاست کاخ جشنواره فیلم فجر در برج میلاد را در دست گرفته  و فعالیت خود را از چند روز پیش در این محل آغاز نموده است.

وی که پیش از این مدیر عامل موسسه تصویر شهر و دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم شهر بوده است، سال گذشته با حضور مستمر و توجه به نظرات مدعوین کاخ از جمله نمایندگان رسانه های گروهی توانست مدیریت اجرایی  جشنواره در برج میلاد را با موفقیت نسبی و قابل قبولی پشت سر گذارد و جشنواره دوره سی و دوم را فارغ از محتوای برخی فیلمها، از موج انتقادات رسانه ای در حوزه پشتیبانی نجات دهد.

داروغه زاده که پزشک بوده و مدرک کارشناسی ارشد در حوزه روابط بین الملل را داراست از کارکنان رسمی سازمان صدا و سیما و از مدیران اسبق این مجموعه بوده که طی چند ماه گذشته به دلیل پایان مأموریتش از بنیاد فارابی جدا و به رسانه ملی بازگشته است.

برج میلاد امسال میزبان ۱۲۰۰ خبرنگار و منتقد و ۸۰۰ تن از عوامل فیلمهاست که بر اساس تجربیات گذشته این تعداد بیشتر نیز خواهد شد و تمام هماهنگی ها از جمله تدارک پذیرایی روزانه این تعداد، تجهیزات اینترنتی لابی و امور فنی سالن ها، برنامه ریزی برگزاری حلسات نقد و بررسی، مراسم افتتاحیه و اختتامیه، زمانبندی دقیق نمایش فیلمها، تشریفات و حضور عوامل در سالن، حراست و امنیت برج و مدعوین و مواردی از این دست از جمله وظایف مدیر داخلی با بعبارتی رئیس کاخ جشنواره در طول ۱۲ تا ۲۲ بهمن است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.